Mentsük meg Kajlát

Mentsük meg Kajlát

Szerdai állapotjelentés

2014. november 12. - Ertsey Nikolett

Kedves Kétlábú követőim!

Remek érzés, hogy ennyien elolvastátok már most a történetemet és aggódtok értem! Ennyi szeretettől biztosan hamarabb meggyógyulok és a gazdáimban is tartjátok a lelket! Remélem, azok is olvasnak, akik bántottak, és jobb belátásra térnek. 

Ma határozottan jobban érzem magam, Varga doki viszont aggódik értem, mert elkezdtem köhögni. Tudjátok, azt mondja, hogy először az idegrendszeremet támadta meg a méreg, abból kigyógyítottak, aztán a belső szerveimet, mindenem vérzett, sajnos a tüdőm is bevérzett, és mivel teljesen legyengült az immunrendszerem, most attól tartanak, nehogy tüdőgyulladást kaptam. Az szerintük nagyon veszélyes lenne rám nézve. De tudom, hogy nagyon vigyáznak rám, meg fognak gyógyítani. Én nem nagyon örülök annak, ha ilyen állapotban fényképezgetnek, ezért inkább arra kértem a gazdit, hogy olyan képet tegyen közzé, amin csinos legényke vagyok, hiába na, a kutyafiúk is lehetnek hiúk! 

A következő posztban elmesélem nektek, hogyan kezdődött a kálváriám, de most pihennem kell kicsit.

Pacsi mindenkinek ;)

Telefon fotók 1958.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kajlakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr616890463

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Melani 2016.01.12. 10:26:44

Rettenetes amit tettek ezzel a kutyával.Reméldm soha többé nem fogják bántani.
süti beállítások módosítása