Mentsük meg Kajlát

Mentsük meg Kajlát

Szombat - E.T. HAZA!

2014. november 15. - Ertsey Nikolett

Kedves Kétlábú Barátaim!

Nem fogjátok elhinni, de olyan jól vagyok, hogy Varga doki azt mondta, haza mehetek holnap! Úgyhogy elkezdtem csomagolni, a kutyalelkemet ünneplőbe öltöztetem, végre a családommal lehetek! Ma eljött a gazdi meglátogatni, sétáltunk egy jó nagyot a napsütésben, már egyre többet bírok, de azért ha megugatnak, még megijedek és inkább elszaladnék.. ezt csak nektek mondom, titokban, tudjátok, ez elég méltatlan egy oroszlánvadászhoz.. No de lesz ez még így se! ;)

Képzeljétek, úgy néz ki, igazi tv-sztár leszek, celeb, vagy mi a fene! Varga doki magával visz egy felvételre, hiszen én vagyok Kajla, a megmérgezett, de túlélő kutya! Erre azért a doki is nagyon büszke, nem kis dolog, amit a társaival értem tettek! Nem lehetek nekik elég hálás: Zsófi, Annamari, Dávid a kedvenc pajtim, és az összes többiek, fel se tudom sorolni azt a sok jó embert, aki a Család utcában dolgozik, és akiknek, nem először, az életemet köszönhetem! Egy szó mint száz, amint tudom, megmutatom nektek a felvételt és rajonghattok értem! :) 

Most majd nyilván szedhetek egy csomó gyógyszert megint, és tuti nem engednek ki egyedül szaladgálni a kertbe, de valószínűleg enyém megint a virágos kanapé! Meg biztos kapok valami új játékot is, amit szétcincálhatok! A gazdik kaptak sok tanácsot, hogy miképpen védjenek meg ha haza mentem, én nagyon bízom benne, hogy többet nem próbálnak meg bántani. Inkább üzennének, hogy mit akarnak, mit csináljak azért, hogy lekopjanak rólam!

Amint haza értem, jelentkezem újból, nem ér itt véget a blog, kövessétek nyomon a sorsom, segítsetek a gazdijaimnak, hogy megvédhessenek.

Nagy nyálas puszi mindenkinek!

2014-11-15 12.05.09.jpg

2014-11-15 12.19.39.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://kajlakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr226900275

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása