Mentsük meg Kajlát

Mentsük meg Kajlát

Búcsúzom

2016. január 05. - Ertsey Nikolett

Drága Barátaim!

Elérkezett az idő. Búcsúzom Tőletek. Sajnálom, de ezt már nem bírom tovább. Érzem, nemsoká jobb lesz. Már semmi nem fog fájni. Köszönöm, hogy ennyi mindent tettetek értem, gondoltatok rám, szerettetek. Olyanok is, akiket nem is ismertem. Csak a gazdáimat sajnálom. Ők nagyon szomorúak lesznek. Rossz, hogy most nem lehetnek velem. Hiányozni fognak. 

Ez a karácsony más. Azt hittem, tőle is ajándékot kapok. De rossz volt az íze. Nem olyan, mint az igazi jutalomfalaté. Azt hittem, barátok vagyunk. A kis kerítés miatt már nem mehettem ki régóta a kapuhoz, ő mégis átjárt a szomszéd kerten át látogatni engem. Bíztam benne. Én úgy tudtam, az emberek jók. Velem mindenki jó volt. Én is mindenkit szerettem. De éjjel vérezni kezdtem. Hiába vittek másnap orvoshoz, napokig véreztem és mindenem fájt. Mindent megtett a Doktor és az ottani barátaim. Kár, hogy csak most találkoztam Kyrával, aki a saját vérét adta, hogy életben maradhassak. Helyes kis szuka, jó lett volna együtt szaladgálni. Úgy szeretnék még egy utolsót szaladgálni a gazdámmal a Duna-parton! De már nincs erőm.

Csak azt sajnálom, hogy nem vigyázhatok többé rátok, és hogy nem látom felnőni a Kisöcsit. Mondjátok meg neki, hogy az égből mindig figyelni fogom, a szívében tovább élek.

És mondjátok el az embereknek, hogy mi állatok nem érdemlünk ilyen értelmetlen szenvedést. Mi sosem ölünk, bántunk kedvtelésből, de haragból sem. Mi kutyák szeretetre születünk. Nekem is ez lett a vesztem. A szeretet és a bizalom.

Köszönöm mindenkinek, aki szeretett. Aki megsimogatott. Aki óvott. Aki aggódott értem. Aki szorított értem minden betegségem alatt. Vigyázzatok egymásra és vigyázzatok a gazdijaimra. Főleg a kicsire. 

Fentről én is vigyázni fogok rátok.

telefon_fotok_1346.jpg

Szeretettel,

Kajla

 e

A bejegyzés trackback címe:

https://kajlakutya.blog.hu/api/trackback/id/tr238226274

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tecike 2016.01.06. 19:36:11

Hogy lehet egy ember ennyire gonosz és aljas?Remélem megveri az Isten,de nagyon azt a szemét ,sunyi patkányt.,aki ezt tette szegény ártatlan kutyával. .Nagyon sajnálom .......

ecch 2016.01.07. 08:47:04

Ha jól sejtem, talajfertőtlenítő rovarírtószer keverve valami finomsághoz... Nálunk is így végeztek vagy 10 kutyával pár napon belül. Amit ez a típusú méreg véghez visz, azzal szemben szinte semmi esélyük sincs..

Orsi Erdő 2016.01.09. 21:24:03

Kedves Gazdik, és Kisöcsi,

Nagyon meghatott Kajla búcsúlevele, nem is iagazán tudom szavakba önteni, hogy mennyire sajnálom a történteket. Ezt "csak" állatszeretö emberek értik meg, mit is jelent ez... Sajnos erre vígasz nincsen, hiszen egy igenis! családtag elvesztéséröl van szó. Nagyon méltó szavakat találtatok ebben a levélben, valóban megkönnyeztem, bizts vagyok (akármennyire sokszor mondják , nem szabad a kutyákat ilyen "emberi" tulajdonságokkal felruházni), hogy Kajla valóban így élte meg és így búcsúzott töletek.
Nagyon szép fogalmazás!!! Remélem, most már megszünt minden fájdalma és szenvedése.

Annak örülök, hogy mint látszik, nálatok boldog élete volt és szerencséje volt, hogy jó gazdikhoz került. Amit lehetett, ti megadtatok neki, köszönet és tisztelet ezért.

Remélem, hogy ez a világ valamikor megváltozik és állatokkal szemben is ! emberibb lesz!!!!

Sok eröt kívánok nektek!!!

Muzslai Zsitva Ágnes · https://www.facebook.com/esztergomieletkepek.kulturalisajanlo/ 2016.01.10. 00:29:31

megkönnyeztem Kajlát és Bundás kutyámra gondoltam, akit mérgezés miatt kelkett elaltani. Sajnálom szegény Kajlát és részvétem.

Mária Magdolna Nagy 2016.01.10. 03:00:22

Ha az en Vihar kutyámmal valaki hasonló gonoszságot követne el,biztos nem fognám vissza magam a megleckezteteseben.Kajlat megsirattam.

Ertsey Nikolett 2016.01.12. 16:03:28

@Tecike: Azt gondolom,vissza fogja kapni az élettől. Köszönjük az együttérzést.

Ertsey Nikolett 2016.01.12. 16:04:19

@ecch: 10 kutyával? Te jó ég!Pontosan nem tudjuk, patkányméregre tippelünk,de bármi lehet. Tavaly amfetamint is adott neki..

Ertsey Nikolett 2016.01.12. 16:06:46

@Orsi Erdő: Köszönjük az együttérzést. Furcsa, hogy így kellett meghalnia. Mikor megtaláltuk 2 és fél éve, majdnem belehalt egy bélelzáródásba, már úgy került hozzánk. Újból és újból megmentettük.Ha jól számolom,6 alkalommal. És mégis ez lett a vége.Felfoghatatlan.És értelmetlen. És igen, nekem ő volt a "szőrös gyerekem". Borzasztó veszteség, értelmetlen halál.

Ertsey Nikolett 2016.01.12. 16:07:46

@Muzslai Zsitva Ágnes: Köszönjük és mi is sajnáljuk Bundás elvesztését.

Ertsey Nikolett 2016.01.12. 16:10:19

@Mária Magdolna Nagy: Sokat gondolkoztunk mi is a vendettán. De meg kellett értenünk, hogy Kajla nem a rosszat akarta kihozni belőlünk. Ez már nem hozza vissza. Ha a rendőrséggel sikerül együttműködni, jó. És fontos, hogy "nem kapják meg a gyűlöletünket". Kajla számunkra maga a szeretet. Ezt nem vehetik el. Örökké a szívünkben él.
süti beállítások módosítása